We mogen weer naar kerk!

Nu de overheid de regels wat versoepeld, is er voor de kerk ook voorzichtig weer iets meer mogelijk. We volgen het advies van de landelijke kerk. Vanaf zondag 7 maart:

1.    Gaan we weer met dertig personen (excl. personeel en kinderen onder de 12 jaar) naar kerk, zowel in de morgendienst als in de middagdienst.
2.    Vanaf woensdag 3 maart krijgt u weer een uitnodiging via kerktijd.nl. Hou uw mail in de gaten. Graag reageren binnen 24 uur.
3.    Kinderoppas en kinderkerk vinden weer gewoon doorgang in de morgendienst.
4.    Kinderkerk is iedere week voor alle groepen.
5.    Er is nog geen gemeentezang mogelijk. Er zijn in beide diensten vier zangers aanwezig.
6.    Verder houden we ons nog steeds aan de bestaande regels: Anderhalve meter afstand, handen desinfecteren, bij in- en uitlopen mondkapje dragen, aanwijzingen van de coördinator opvolgen etc.

Deze week beginnen ook de catechisaties weer. De jongeren zijn op de hoogte gebracht via whatsapp.

Woensdag 3 maart is er weer Bidden op Bru om 20.00 uur in de kerk. Van harte welkom!